404 | İzvit Haber İzvit Haber
Facebookta paylaş

MEMLEKETİM

MEMLEKETİM

Okuduğum şiirimsin,
Memleketim memleketim.
Hasretime reçetemsin,
Memleketim memleketim.

Ekmeğimsin, aşımsın sen,
Toprağımsın taşımsın sen,
Sağ selamet başımsın sen,
Memleketim memleketim.

Ciğerimde nefesimsin,
Nakış nakış desenimsin,
Tek sevdamdır bilir misin?
Memleketim memleketim.

Sırlarımdaki gizemim,
Hem halazım, hem çiçeğim,
Vazgeçilmez tek gerçeğim,
Memleketim memleketim.

Sırlarımı hep gizledim,
Gurbet elde çok özledim,
Artık sevdamı söyledim,
Memleketim memleketim.

Sensizlik büyük işkence,
Ne günler geçer, ne gece,
Dudağımda hece hece, 
Memleketim memleketim.

Şiir kuralı, şartınca
Mısra mısra etraflıca,
Seni yazsam asırlarca,
Memleketim memleketim.

Özbekoğlu kalma naçar,
Sevgi kalır, keder uçar,
Kavuşunca güller açar,
Memleketim memleketim.
                                              01.01.2019-Konya
Durmuş Ali ÖZBEK
durmusaliozbek@hotmail.com

halaz: yerlere düşmüş sararmış otlar, yapraklar
naçar kalmak: bir çare, bir çözüm, bir çıkar yol bulamamak.

Hiç yorum yok:

| Copyright © 2001 İzvit Haber
Yönetim
rekmobi_23424212482.html