404 | İzvit Haber İzvit Haber
Facebookta paylaş

YUKARI ÇAĞLAR YENİ CAMİYE İMAM-HATİP ATAMASI YAPILACAK


Üç yıldır kapalı bulunan Yukarı Çağlar, Yeni Camiye imam-hatip ataması yapılmasına dair istek mesajına Ermenek Müftülüğünden cevap verildi. 06 Aralık 2018 günü verilen cevabı aynen aşağıya aktarıyorum.


“Abdullah Bey iyi akşamlar. Ermenek Müftülüğü face sayfasından gönderdiğiniz mesajı yeni gördüm.
Ben Ermenek Müftülüğünde VHKİ olarak görev yapmaktayım.
Yukarı Çağlar Yeni Camimize görevli verip veremeyeceğimiz hususunda şunu söyleyebilirim. İlçe Müftümüz izinli ve Müftülük web hesaplarını takip etmede ben görevli olmam nedeni ile yazıyorum.
Abdullah Bey, şu anda Tepebaşı, Olukpınar, Eskice, Keşillik, Karalar camilerimizde hiç görevlimiz bulunmamaktadır.
Özellikle bunlar arasında Tepebaşı, Olukpınar ve Eskice Köylerimiz de uzun süredir hiç görevlimiz olmaması nedeni ile hem bu köylerimiz hem de Müftülüğümüz açısından büyük bir sıkıntı yaşanmaktadır.
İnşaallah önümüzdeki ayda Diyanet İşleri Başkanlığımızın atama yapması beklenmektedir.
Bu atamada yeterli kontenjan verilmesi durumunda Yukarı Çağlar, Yeni Camimize de görevli verilmesi planlanmaktadır İlginiz için teşekkür eder, iyi akşamlar dilerim.”

Kaynak: Medya Ermenek
Ä°lgili resim
Ä°lgili resim

Hiç yorum yok:

| Copyright © 2001 İzvit Haber
Yönetim
rekmobi_23424212482.html