404 | İzvit Haber İzvit Haber
Facebookta paylaş

GINCILLAK


Selamlar dostlar, selamlar hemşehrilerim Güzellikler, sevgiler sizlerle olsun, sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum. Yeni bir köşe açalım dedi sevgili dost Durmuş Ali Hocam. Ben de mutlu olurum dedim.
      
İlk yazımızda ne yazalım, hangi konuda dostlarla hemfikir olalım diye düşünürken; yeni seçimler ve sonrasında çarpan yüreğimizi, yüreğimizdeki duyguları sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.
      
Yeni bir muhtar, yeni azalar ve yeni umutlar.  Ermenek ve çevresinin, yani yöremizin unutulmaya yüz tutan geleneklerinin yaşatılması için neler yapılabiliri düşündüm. Çocukluğumuzda yaşadığımız duyguları bir şenlik havasında nasıl günümüze aktarabilirizi düşündüm.
     
Sonbaharda, "Sorkun"da bir "gıncıllak" gıcırdatmayı o kadar çok arzu ediyorum ki. Ama yayla yolu bitmediği için bu belki şu anda mümkün olmayabilir. Bir de sorkunda elektrik olmayınca çok keyifli olmaz, çevre düzeni de yerinde değil tabi.
     
Bu düşüncemi, Değirmenönü’nde yaparsak ne hoş olur değil mi dostlar. Hele Sonbahar mevsiminde, her türlü meyvenin olgunlaştığı bir günde yapılırsa, okullar açılmadan, tüm dostların müsait olduğu bir zamanda; ne hoş olur.
      Bu düşüncemi umuyorum hemşehrilerimiz de benimser ve Sonbaharda bir şenlik yaparız,
hep birlikte oluruz ve "gıncıllak gıcırdatırız".
      Bu günlük bu kadar yeter sanırım. Bundan böyle umuyorum sizlerle hasbihal ederiz.
Selam ve saygılarımla

Ramazan BAHAR

Hiç yorum yok:

| Copyright © 2001 İzvit Haber
Yönetim
rekmobi_23424212482.html